tirsdag 21. april 2009

Nøstebarndress nr 2!!

Da er Nøstebarndress nr 2 av pinnene:-) Strikket i New Zeland Lammeull fra www.123knit.com .

Jeg digger dressen, og den skal foræres min kommende nevø når han en dag ser dagens lys.
Fargene ble bare dødsfine sammen og jeg er kjempefornøyd:-)
Her er en veldig gravid Chilli som følger med på fotoseansen av dressen:-) Nå er det 18 dager igjen til termin, og jeg syns hun er stor. Så det skal bli spennende og se hva hun huser:-)

Egentlig ønsket jeg med knapper med krokodiller på til dressen, men det har jeg ikke funnet, så da ble det plaine treknapper. De duger de også:-)


Her er de to jeg har strikket til nå, for ja, jeg regner med det blir flere etterhvert:-)





14 kommentarer:

ToveLisbeth sa...

Kjempefine dresser. De blir sikkert varme og gode. Nydelige farger også

nragnhild sa...

Fargene ble skikkelig fine sammen! :) Har tenkt jeg skulle holde meg, men kjenner det er snart så jeg gir etter og bestiller Nøstebarn-boka, for det ser ut til å være en del fine ting der :)
Syns du lager mange fine ting - har kikka litt nedover her ;)

Linda sa...

så effektiv du er!!!
dressene er kjempeflotte og voffsen også! gleder meg til hvalpebilder jeg nå;)

Lene sa...

Nydelige dresser :) Og bikkja ser like gravid ut som jeg :p

AnitaK sa...

Så flott dresser, jeg står imot siden jeg ikke har aktuelle brukere av en slik dress i hus, men det spørs nå med gravide venninner rundt omkring :) Nydelige farger du bruker.

Judith sa...

Kjempefine:-)
Vi ses på Lillens låve neste gang det er strikekafe, var bortreist sist.

Elins Strikkeri sa...

Superfine dei dressane der, og så har du brukt så fine farger:) Ha ei flott veke!

Rigmor sa...

flotte dresser. har en selv og den er snart utslitt så desse faller nok i smak!!
Flott hund da.. litt rund og god ;)
ha en god dag!!

mono sa...

Nydelige små dresser!! Knallfine farger! =)

Så spennende med graviditet, da! =)

Cecilie sa...

Dei såg gode ut :-) flotte farger!

Der ligger ein award til deg på bloggen min :-)

wims sa...

for noen herlige nøstebardresser du har her. Fine fargekombinasjoner.Kjolen under ble også knallfin:)

Bitt@mi sa...

Nøstebarndresser er flotte, og du har strikket i nydelige farger:-) Ser myke og varme ut.
Ha en fin dag videre!

Beate sa...

Kjempe flotte dresser! Jeg må snart få kjøpt meg den boka forstår jeg.

Nattfiol sa...

Så fine dresser. Kan jeg spør hva de grønne fargene heter? Lurer selv på å bestille garn, men er usikker på fargekombo...