søndag 15. november 2009

Knapper i posten.

Det å følge linker inne på Hobbyboden, kan fort vise seg å være et uøkonomisk valg. Men du verden så mye gøy som havner i postkasse for en svak sjel når man gjøre det:)

Herlige, morsomme, fantastiske knapper kommer fra Butteredparsnip`s Shop på Etsy. Servicen er upåklagelig, hadde litt mailkontakt og det var kjappe og utfyllende svar.
Da pakken ankom i posten gikk jeg rett inn og bestilte flere, for dette var knapper etter mitt hjerte. Det eneste spørsmålet jeg har, er om jeg kommer til å finne prosjekter som er verdige en av disse knappene:)

Til slutt et lite bilde av lille doggisen i hus, Pepper. Han har en egen evne til å sovne i de rareste stillinger. Her ser det ut som om han har avgått med døden og Rigor Mortis intraff for en stund siden.


8 kommentarer:

Hanne sa...

Åhhh så fine knapper :)

sol sa...

Herlige knapper! Hunden ser virkelig død ut, godt den bare sover :)

mayeliz sa...

Flotte knapper :-)
Den doggidsen kunne jaggu ha vært en mops, hehe De sover nemlig også i underlige stillinger :-))
Ha en fin søndagskveld

Elin sa...

Nydelige knapper! Ja, det skal være sikkert at det er lett å la seg friste til å kjøpe noe nytt:-) Så mange nydelige sjal du har laget! Jeg er kjempeimponert! Jeg har fått sansen for å strikke sjal jeg også. De ser ofte mer kompliserte ut enn de er heldigvis:-) Ha en flott uke!

MirreVirre sa...

Pakker i posten er alltid ålreit =)
Koselig blogg du har, du er i lista mi nå så jeg får fulgt med deg videre!
Ha en fin kveld!

Anlen sa...

Herlig med slike knappar! Eg har nokre eg ikkje har råd til å bruke, men dei er ikkje på langt nær så stilige som desse:)

*maria* sa...

DI VAR BARE RÅÅÅ!! Eg og vil ha sånne. Kan ta hunden og eg takk!

Anita K sa...

Det var utrolig stilige kanpper, blir liksom siste finishen det på ett prosjekt om man tar seg råd til å bruke sånne fine kanpper da:) Digger hunden din!