mandag 27. oktober 2008

Her er dobbergutten min BH Alpha Helix Akilles Aron, til daglig Aron. Vi trener og konkurrerer i lp (lydighet) og går klasse 2. Dette er Erna, vår lille Franske Bulldog. Hun er ei vamhjerta sjel, og ikke minst en enkel sjel. Men hun er en glad og fornøyd lita frøken som er med på det meste.,

Og dette er Hot Red Chilli Nero-Noir, til daglig Chilli. Verdens vakreste lille Dvergpinscher. Hun har vært stilt litt, og gjort det rimelig bra. Oppdretter skal ha ett kull på denne lille prinsessa.
Det var hundeflokken min :-)


4 kommentarer:

mono sa...

For et fantastisk sprik i raser, da! *ler*

Herlig!! =)

Beate sa...

Gratulerer med blogg :) Gleder meg til å følge med her :)

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med blogg =)
Flotte hunder også ;)

Anonym sa...

så fint et trekløver du hadde da ;-) Jeg har selv tre hunder og storkoser meg med dem. Har egen hundesider også:-o www.mopseriet.com Ta en titt hvis du har lyst
Skal bli gøy åfølge med her inne, håper du oppdaterer ofte :-))