søndag 22. februar 2009

Pakke til meg igjen, me like:-)

Jeg har vært med på Hemmelig venn på Hobbyboden for først gang, og mottok pakke i går:-) Og hei og hå for en pakke. Den inneholdt 1 nøste lys lilla Tuva, 2 nøster rååååsa Silja, 2 nøster brun, tynn alpakka fra DSA, nyyydelig knapper, en kindersjokolade, et kort med pys på og 2 hårstrikkt til lillefrøkna. Gaven var jo bare helt enorm, og jeg ble kjempeglad. Tuuuuusen takk til deg min hemmelige venn.
Silja- garnet og maihøneknappene, som bare er såååå fine, har datteren min tinget, så det må nok bli noe til henne av det. Og det andre skal jeg nok finne bruk til det og, ingen fare for det:-) Og ja, min hemmelige venn, datteren min har langt nok hår til at hun bruker hårstrikk:-) Og hun ble kjempeglad. Datteren min har samme hårsveis som Annie, bare korketrekkerkrøller, så jeg glemmer egentlig vekk hvor langt hår hun egentlig har. Men det rekker forbi skuldrene når vi drar i det, og når man slipper så er det oppe i nakken:-)

2 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg pakke! Eg ventar i spaning på min frå min HV på HB. Det er artig med slike koselege pakkar i posten! :)

Anonym sa...

Så bra pakken falt i smak.Koselig at hårstrikkene ble godt motatt også.