torsdag 26. mars 2009

Bestefarstrøye og SNØ!!!!!!

Kjenner jeg er inne i en Nøstebarn stim her. Det er plutselig blitt så mange gravide rundt meg og da er det greit og hive seg over små enkle plagg.
Om jeg er så fornøyd med genseren er jeg ikke så sikker på, den ble liksom litt rar.... Men den er sikkert god og varm, og det er jo i det minste hovedpoenget...

Den er strikket i 1 tråd alpakka og en tråd Fabel, og jeg syns selve fargen og mønsteret Fabelen gir er kjempefin, så det er ikke så galt at det ikke er godt for noe;-)
Men her er det noe som er så GALT at det ikke er godt for NOE!!!!
SNØ!!!!! Sånn ser hagen min ut i kveld/natt. Sånn så den ikke ut i ettermiddag:-( Det er kommet snø i alt for store mengder etter min smak.
Jeg må bare si at JEG LIKER IKKE SNØ, og i hvertfall ikke nå. Jeg er klar for VÅREN!!!

At det er pent å se på skal jeg ikke benekte, men utover det så har det ingen bruksområde for meg, bortsett fra at det frustrerer meg. Jeg håååååååååper at det er borte i morra. Der det er håp, er det liv.....

Ha en herlig helg dere som stikker nesen innforbi:-)





9 kommentarer:

Petronella sa...

Det ser jo nydelig vakkert ut med snø - på bildene dine - men jeg er helt enig i at nå er det på tide at våren gjør sitt inntog! Liker bestefartrøya di også :-)

Hannes hage sa...

ker genseren din kjempegodt, lere farger! Vi har også fått mye snø, oppå den store mengden som lå der fra før. Jeg er så enig med deg, nå er jeg klar for våren. God helg.

Hannes hage sa...

tar begynnelsen en gang til, tastaturer mitt er vist ikke så glad i å få med seg alle bokstavene i dag.
Liker genseren din kjempegodt, lekker farge. Resten skulle være noen lunde riktig skrevet.

medina sa...

Bestefartrøya var fin. Snøen får vi bare ignorere...

Anonym sa...

Det var nå et fint snøbilde. Likte bestefartrøyen.
Ønsker deg en fin helg.

Unknown sa...

Flott trøye og nydelig bilde av snøen selv om jeg lengter til våren og grønnere tider nå.

Ønsker deg en flott og kreativ helg :-)

Cloudberry sa...

Flott genser! Og jakken i inlegget under var kjempeflott - lekre farger.
Syns det er så fint når trærne kler seg i rim :)

Ha ei fin helg :)

mono sa...

Supersøt liten genser! =)
Og jakken i forrige innlegg var knallfin! =)


Nei - snø var jeg ikke klar for nå... *furtefurt*
Får satse på at det bare var et siste sprell fra Mars og at det ikke blir så langvarig... *ler*

strikkedilla sa...

Genseren er kjempefin, og sikkert veldig god og varm. Deilige plagg man blir glad i.