fredag 13. november 2009

Jah, da ble det et Shetland til gitt!!!

Dette er nr 3 på 3 uker faktisk. Det har bare tatt veldig lang tid å få blogget det. Nesten rart å tenke på at jeg har hatt fobi mot sjal i lang, lang tid. Dette sjalet er jo så gøy og kjapt å lage.

Var utrolig vanskelig å fange fargene i dette sjalet, tror jeg tok 60 bilder. Nå har jeg jo ikke årstiden på min side da, jeg får unnskylde meg med det:) Men det er er vakkert fargespill i garnet, går fra vinrød til lilla.

Dette sjalet skal sendes til Spania til en dame jeg kjenner. Hun fortjener en oppmerksomhet i hverdagen, og jeg tror hun vil sette pris på sjalet. Fargene er fullstendig henne også. Så det var i etterkant nå jeg så det ferdig at det på en måte hadde hennes navn skrevet på seg.

Igjen er det strikket på pinne 4.5, i Dragonfly Fiber-sokkegarn. Fargen heter Heroine (heltinne) og er kjøpt her.


12 kommentarer:

Mona sa...

Nyyyydelig!!

Torunn Skjærstad Moen sa...

Nydelig sjal du har strikket. Selv har jeg også strikket en del av disse. God helg fra asterix.

Fidus sa...

Herlig sjal! Og flott farge. Jeg skal stadig begynne på dette, jeg også, men har selvfølgelig ikke fått begynt. Ha en flott lørdag! Her ventes det sludd... ( akkurat nå er det snø...)

wims sa...

Herlig shetland her. Har faktisk akkurat felt av ett selv som var mitt 3. Morsomt:-)

Marit Johanne sa...

Så mange flotte sjal du har strikket!

Hanne sa...

Nydelig. Ønsker deg ei riktig god helg :)

Hannes hage sa...

Lekkert!!!!!!!!!!!!!

mayeliz sa...

Kjemeflott :-)

Judith sa...

Du er flink. Veldig fine sjal du har strikket!
Jeg har to Kiri-skal på gang, men det går seint framover her i gården dessverre.

Husfruen sa...

WOW for en sjal samling du har, de er jammen vakre

Heidi sa...

Sååå nydeleg! Må visst skaffa meg det mønsteret. Takk for fin kommentar på min blogg :-)

Et lite knips sa...

Oi sjalet blei jo knall fint! Spania ja. Like så greit, du kan jo ikke ha alle sjøl he he he... Regner ikke med at du stopper opp med sjalstrikkingen med det første he he.