mandag 22. desember 2008

Da har jeg og strikket oppvaskkluter. Ble 2 stk, en brun i muskat og en grå i Paris. Syns den ble finest i Muskat, i Paris ble den litt for tykk syns jeg. Men disse havner i pakken til mamsen min, fine farger til kjøkkenet hennes:-)
Og jeg handlet jo Noro sokkegarn for noen dager siden, og det måtte jo prøves ut. Syns ikke det er det beste garnet jeg har strikket i. Det er spunnet så vannvittig ujevnt, men fargene er jo dødskule. Ser jo ikke ut som et par, men skitt au, de er jo like varme for det om. Lillefrøkna likte best de jeg strikket i Fabel for et par dager siden, fikk beskjed om at disse var litt for ullene, hva enn det måtte bety:-) Har strikket etter grunnoppskriften som står i Nøstebarnboken, bare jeg har laget Blueberry Waffel mønster på de. Noe jeg syns ble utrolig kult, ser det ikke så godt på bildene desverre.


Ingen kommentarer: