tirsdag 9. desember 2008

I går dro jeg til Kristiansand for litt førjulshandling, og det endte opp i en desperat jakt på en nøstemaskin......
Gikk innom Karmin, hvor de stort sett har alt. Og joda, de hadde nøstemaskin, hun forsvant ned på lageret og kom tom tilbake:-( De var tomme..... Ble anbefalt to andre plasser, og neida, ingen av dem hadde heller. Så endte jeg opp på Husfliden, og der skulle de få, de var på vei. Og fint er jo det, men jeg er en ganske så utålmodig sjel. Når jeg har bestemt at jeg vil ha noe, så vil jeg gjerne ha det med en gang. Men den gang ei.
På vei hjem ringte jeg til min lokale husflid, og der hadde ikke damen hørt om det en gang!!!!!! Har du hørt noe så forkastlig??? Jeg sa at jeg trodde kanskje at de hadde samme sortement som de andre Husflidene, og da ble det fart på sakene når de hørte at Kristiansand hadde dem:-)
Så forhåpentligvis så får jeg min etterlengtede nøstemaskin i løpet av uken. Den er sterkt ønsket, for etter å ha gått amok på Nøstebarn sine sider og etter et julemarked på Sjøllingstad Ullvarefabrikk har det havnet maaange hesper med garn innenfor dørene her:-)
Og redd som jeg er for kaloriene mine vil jeg jo ha nøster så lettvindt som mulig.....

Ingen kommentarer: