torsdag 18. desember 2008

Garnmani???

I dag har vi vært i Kristiansand og gjort unna resten av julegavene. Og selvfølgelig vært innom 1 eller 4 garnbutikker. Jeg er så glad jeg har en så tålmodig og forståelsesfull mann. Etter vi hadde vært inne på første garnbutikken, hvor jeg kom ut med disse to skjønnhetene av typen Norogarn, så sa jeg at jeg ikke skulle kjøpe mere garn i år. Hah!!! Det holdt i 2 timer. På Sørlandssenteret endte jeg opp med 2 garnpakker, en med Selbuvotter og en med musetøfler. Og det er da jeg er glad han er overbærende og syns at jeg fortjener det garnet jeg kjøper. Kan man ønske mere sier jeg bare??? ;-)

Og som om ikke det var nok, da vi kom hjem så lå denne herligheten og ventet på meg:-) Jeg bestilte4 hesper med New Zeeland lammeull og et bomullsnøste på 123knit for ikke så mange dagene siden, og før jeg ante det hadde jeg vært inne en gang til et par dager senere og bestilt 2 hesper til og et nøste med Indiecita alpaca. Og denne godpakken kom i dag. Syns det gikk kjapt:-) Så strengt tatt så trenger jeg vel ikke kjøpe garn før langt ut i neste år, men jeg skal ikke love noe:-)

Ingen kommentarer: